👥
0
🟢
0
Çok sahiplenmeden yaşamak lazım belkide hayatı..
Kendimizin bile sahibi değilken,
Çokta bağlanmamak lazım sahibi olmadığımız hiç bir şeye, ve hiç kimseye..
Her an avucumuzda yok olacak bir kelebek gibi..
Hemde her zaman bizimle kalacakmış gibi..
Yarınlar hep varolacakmış,
Hemde hiç yarın yokmuş gibi yaşamak lazım hayatı..
Ucundan tutarak kenarından köşesinden..
Ama Yüreğimizin en derininden yaşamak lazım..
Eksik kalmadan iyilikten sevgiden...!!
Can Yücel
Çok sahiplenmeden yaşamak lazım belkide hayatı.. Kendimizin bile sahibi değilken, Çokta bağlanmamak lazım sahibi olmadığımız hiç bir şeye, ve hiç kimseye.. Her an avucumuzda yok olacak bir kelebek gibi.. Hemde her zaman bizimle kalacakmış gibi.. Yarınlar hep varolacakmış, Hemde hiç yarın yokmuş gibi yaşamak lazım hayatı.. Ucundan tutarak kenarından köşesinden.. Ama Yüreğimizin en derininden yaşamak lazım.. Eksik kalmadan iyilikten sevgiden...!! Can Yücel
Like
3
0 Yorumlar 0 Paylaşımlar 1K Görüntülenme 1 İncelemeler
Sponsorlu

Ask ME!

Meet @froq — your AI companion for instant answers, smart conversations, creative ideas, and real-time help. Just mention @froq and start chatting. 🚀