Vodafone Herşey Yanımda Pazaryeri Kapandı mı

0
1K

Vodafone Her Şey Yanımda Pazaryeri Kapandı

Vodafone Her Şey Yanımda Pazaryeri Neden Kapandı?

Vodafone, 31 Aralık itibarıyla "Her Şey Yanımda" pazaryeri hizmetini sonlandırdı. Uygulama ve web sitesi üzerinden erişim kaldırıldı. Vodafone, bu kararın ardından yeni bir iş birliğine imza attı.

Vodafone, pazaryeri faaliyetlerini durdurma kararını resmi olarak iş ortaklarına bildirdi. Yapılan açıklamada, "VODAFONE MALL VE ELEKTRONİK HİZMETLER TİCARET ANONİM ŞİRKETİ tarafından alınan 20/08/2024 tarihli karar doğrultusunda, Yanımda uygulaması içindeki 'Her Şey Yanımda' pazaryeri iş modeli kapatılacaktır." denildi.

Vodafone ve HepsiBurada İş Birliği

Vodafone, pazaryeri hizmetini sonlandırırken, Türkiye'nin önde gelen e-ticaret platformlarından HepsiBurada ile iş birliği yapma kararı aldı. Vodafone, HepsiBurada'yı "Yanımda" uygulamasına entegre edecek.

Bu iş birliği kapsamında, Vodafone Premium müşterilerine özel avantajlar sunulacak. HepsiBurada satıcısı olduğu ürünlerde 350₺ ve üzeri alışverişlerde her ay 100₺ kupon verilecek. Ayrıca, Vodafone Pay cüzdanına 100₺ bakiye ve SSPORT+ üyeliği de hediye edilecek.

Vodafone Her Şey Yanımda Pazaryeri Tarihçesi

Vodafone Her Şey Yanımda Pazaryeri, 2021 yılında faaliyete geçmişti. Vodafone'un mobil uygulaması ve web sitesi üzerinden hizmet veren platform, kullanıcıların çeşitli ürün ve hizmetlere kolayca erişebilmesini sağlıyordu. Ancak, 3 yıllık serüvenin ardından pazaryeri hizmeti sona erdi.

Uzmanlar, Vodafone'un bu kararı almasında pazaryerinin beklenen kazancı sağlamaması veya iş yükünün artmasının etkili olduğunu düşünüyor.

Pazaryeri Piyasasındaki Gelişmeler

Son dönemde birçok yerli ve yabancı pazaryeri kapanırken, Vodafone'un bu adımı da sektördeki rekabetin zorluğunu bir kez daha gözler önüne serdi. Pazaryeri işletmek, büyük bütçeler ve güçlü bir organizasyon gerektiriyor. Vodafone'un bu kararı, sektördeki diğer oyuncular için de önemli bir ders niteliğinde.

Umarız Vodafone, bundan sonraki süreçte şebeke altyapısını güçlendirmeye odaklanır ve müşterilerine daha kaliteli hizmetler sunar.

Like
Sad
2